盾冬盾买买买买家秀【什么鬼】的窝~XD
最近多了不少粉,于是一面感激各位关注一面忍不住想说:1、我真的不是太太Σ( ° △ °|||)︴偶尔帮人校对捉虫。2、言论自由,但我喜欢有礼有节不喜掐架,去留随意~World Peace~

关于
Immortality - Celine Dion、Bee Gees

献给 @夜藤 

——盾冬《Flash Over》(消防员AU -SE注目-)

随译,水平有限。Bucky视角,夹带私货TAT

【感谢亲爱的 @Erix 拯救我的渣英语=3=】

【底部附MV链接】


Immortality - 不朽 -

Vocal:Celine Dion,with Bee Gees


So this is who I am, and this is all I know

所以,这就是我,我所知的全部

And I must choose to live, for all that I can give

我必须选择活下去,只因我尚能给予

The spark that makes the power grow

火花也能助成巨大的能量

And I will stand for my dream if I can

只要力所能及,我会为梦想挺身而出

Symbol of my faith in who I am, but you are my only

那是我信仰的象征,而你却是我的唯一

And I must follow on the road that lies ahead

我必须顺着眼前的路一路前行

And I won't let my heart control my head

我不会让我的心灵控制了理智

But you are my only

可你是我的唯一


And we don't say goodbye, we don't say goodbye

我们不会道别,我们不会道别

And I know what I've got to be

我明白我该如何自处

Immortality

让爱不朽

I make my journey through eternity

我让人生穿越永恒

I keep the memory of you and me inside

将你我的回忆铭记于心


Fulfill your destiny, is there within the child

履行你的使命,保有那份纯真

My storm will never end, my fate is on the wind

我的风暴永不停息,我的宿命随风疾行

The king of hearts, the joker's wild

王牌红心,鬼牌莫测

But we don't say goodbye, we don't say goodbye

但我们不会道别,我们不会道别

I'll make them all remember me

我会让人们都记住我

'Cos I have found a dream that must come true

因我已寻觅到一个梦想,必然成真

Every ounce of me must see it through

我必须全心全意坚守到底

But you are my only

而只有你是我的唯一


I'm sorry I don't have a role for love to play

万分遗憾,爱情里已没有我可扮演的角色

Hand over my heart I'll find my way

交付我心,我终将找到我的出路

I will make them give to me

我会令命运给予我——

Immortality

不朽的爱情

There is a vision and a fire in me

我对此自有想象,我心中蕴藏烈焰 (向《Endless》致意)

I keep the memory of you and me inside

我将你我的回忆铭记于心


And we don't say goodbye, we don't say goodbye

我们不会道别,我们不会道别

With all my love for you, and what else we may do

献给你,我全部的爱,夫复何求

We don't say, goodbye

我们永不道别


-End-


我才不会承认我是化悲痛为力(补)量(刀)呢~哼(ˉ(∞)ˉ)唧

【超唯美动人的MV】http://v.yinyuetai.com/video/50947

【当年的现场演唱】http://v.yinyuetai.com/video/263276

【录音室版】http://www.tudou.com/programs/view/B052ppoDsqo/ 

@更酱 快来陪哭~~QAQ

评论(16)
热度(18)

© 晓之部屋 | Powered by LOFTER